Забравих да спомена че не съм регистриран по ЗДДС

Тогава съставяте отчет, аналогичен на този по чл.119.  :smile1:

"една обща фактура за всички продажби на физически лица или има друго правило...?"
Това е практически невъзможно, а другото правило ни го подсказва чл.119 без значение, че не сте регистриран по ЗДДС. Просто отчета няма да го наречете, че е отчет по чл.119, а отчет за извършените продажби за населението / примерно / .
Всъщност трябва да имате подадено заличаване на прекратяването - първото подадено уведомление . Това имате ли го направено, че нещо не се ориентирам в написаното ?
И аз получих от СТМ макети на оценка на риска, идентифицирани опасности на работното място, мерки, инструкции за дезинфекция, хигиена и филтър на входа, извънреден инструктаж.

Така добре оцениха риска, че просто нямам думи...поредните ненужни, некомпетентни и непрофесионални оценки, инструктажи и прочие....чергата се запалила , а ние тепърва копаем кладенец вода да търсим.
Сори за офтопика.
Правилно ли да разбирам, че ако лице е съдружник и същевременно е управител на ООД (няма ДУК) може да се осигурява като СОЛ без личен труд в същото дружество?!

След като лицето е СОЛ няма как да е без личен труд. След като един съдружник упражнява дейност / дори и управленска / в едно дружество той вече полага личен труд и има качеството на СОЛ. Съвсем друг въпрос е дали има възнаграждение за личен труд. Комбинацията СОЛ и липса на личен труд е просто невъзможна.
Ако искате да попитате дали едно лице - съдружник и управител може да е СОЛ - да, може. В качеството си на СОЛ може да извършва всякаква дейност, свързана с дейността на фирмата вкл. и управленска. Не следва обаче да има ДУК с възнаграждение, ако целта е да се самоосигурява.
Не е приятно човек да очаква едно, а да получава друго. Все пак обаче тази услуга на НАП е изключително полезна, а точно в този момент ни спестява риск и време. И пропуски има да, но тенденцията е определено към подобряване на електронното подаване на декларации.
В конкретния случай , ако сте имали ЕИК-а на фирмата е можело да го впишете заедно с наименованието и да не искате служебна бележка - нали вече не се прилага.  :smile1:
така но въпроса ми е като какво ще се разглежда тази земя

Като каквото сте написали в заглавието на темата . Ако отговаряше на определението за инвестиционен имот щяхте да си го заведете така. Това, че не се е изпълнил бизнес плана на фирмата не променя статута на земята като актив, какъвто най-вероятно е в амортизационния Ви план. За материални запаси не коментирам...
ЗДДС
чл.96
(3) (Изм. - ДВ, бр. 108 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2017 г.) В облагаемия оборот не се включват доставките по ал. 2, т. 2 и 3, когато не са свързани с основната дейност на лицето, доставките на дълготрайни активи, използвани в дейността на лицето, както и доставките за които данъкът е изискуем от получателя по чл. 82, ал. 2 и 3.
Санкцията 5% от недекларирания данък ли ще е (чл. 180 ал.3 ЗДДС)?
Изобщо да го декларирам ли сега?

Декларирайте го. Санкция - ако Ви проверят специално, но едва ли. Независимо от това обаче следва да си доплатите ДДС-то.
Вероятно ще има някакви Указания по въпроса. И не само КТ ще е важен, но и КСО ще трябва да се произнесе / евентуално / за времето на неплатен отпуск, зачетено за трудов стаж, ако тръгне да става повече от 30 работни дни в тази ситуация.
Да премине първо всичко и да сме всички живи и здрави !
Пишат в медиите, че хората са в неплатен отпуск, но на какво правно основание ?

Правното основание може да е единствено сред съществуващите в Кодекса на труда. Настоящата ситуация само показва, че последният има нужда от спешно "ремонтиране", за да е в състояние да даде адекватни "правни основания" в ново време.
" Разходи, представляващи доходи на местни физически лица по ЗДДФЛ и разходи за задължителни осигурителни вноски, свързани с тях (чл.42, ал.1, 5 и 8)"
Имам лица на граждански договори и не мога да се ориентирам кои суми трябва да попълня. За м. Декември 2019г. възнагражденията и осигуровките са платени през 2020

Давате в увеличение неплатените възнаграждения и осигуровките за работодател, свързани с тях. Ако давате разходите за възнаграждения в 602, а за осигуровки от работодател в 605 то увеличавате резултата със сумата 602+605 за тези граждански договори.
Не трябва целта да е салдата в двете дружества да са еднакви . Едните имат задължение, а другите имат вземане и тези суми се отписват съгласно ЗКПО в различни срокове. Виж чл.37 и 46 от ЗКПО. При реалното погасяване , ако преди това са били отписани има обратно действие.
maxi,
нали имаше вече една твоя тема с това равнение и закръгление...за всяка фирма поотделно ли преживяваш тая драма  :(
По-горе пишеш за точни числа, а сега за числа в хиляди. Все нещо ще пипнеш, ако е печалбата да е нула няма да е голямо прегрешение, спокойно. И което и да пипнеш - все същото.
Пренасяме данъчна загуба и нее внасяме данък, мога ли да запиша в ОПР И Баланс 0 за печалба от текущата година?

Данъчната загуба няма място в ОПР - там имаме счетоводна печалба или счетоводна загуба. Това ще отразиш в ОПР. След като фирмата има счетоводна печалба 630 лв. без значение каква е данъчната , декларирана в ГДД в ОПР имаме печалба 1.

Интересно си формулирала въпроса си - май отговорът е, че правилното е най-лесно.  :smile1:
По-скоро мисля, че първо изпращат един вид сметка за плащането и след това вече фактурата с номера.
Въпросите ми са следните:
- Как точно да процедирам с фактурите, които не са издадени на фирмата? Мисля да ги осчетоводя като разчети със собственика, но не съм сигурна дали трябва да ги включа в дневника с доставките и дали и за тях важи това със самоначисляването на ДДС с протокол по чл. 117?

Правилно се ориентирате към Протокол по чл.117 и възниква въпроса за регистрация на собственика по чл.97А преди тези фактури...


- Другият ми проблем е, че една от фактурите, които е издадена на фирмата, няма номер на фактурата.

Потърсете най-долу в десния ъгъл на фактурата - изписват номерата с много ситен шрифт.
Съответно ще има намаление на осигурителните вноски по д6. Какъв е начинът да направя корекцията по електронен път или ще трябва да се подава заявление до НАП.

Ще трябва да отидете до НАП в случая на намаление.
Сега преобразубах финансовият резултат. От тук нататък трябва да начисля данъка, който трябва да се отрази в ОПР и така попълнен се подава в НСИ, правилно ли е?

Правилно е, да.  :smile1:

Следвате последователността приключване и получаване на счетоводен резултат - преобразуване и получаване на данъчен резултат - изчисляване и начисляване на данък - подаване на ГДД и НСИ.
От Указанията на Т1:
Облагаемият доход в редове от 1 до 12 на колона 5 се определя като сумата в ред 13 се разделя на броя на месеците, през които лицето е упражнявало трудова дейност като самоосигуряващо се лице, независимо от броя на отработените през месеца дни.

Няма място за чудене, ditzve . :smile1: