Аз не се радвам още, чудя се дали правилно разбирам, че мислят от отпадне ПВТР

ПВТР може да отпадне като задължителен, но това не пречи при преценка от страна ръководството на фирмата да продължи да си съществува и изпълнява своята роля.

Все пак не го забраняват. :yes3:
Нека бюрокрацията и излишната бумащина намалеят. Нека остане само това, което има някакъв практически смисъл, а не да има изкуствено администриране в условията на иначе пазарна икономика.
тези -да, за другите длъжности....нищо няма, нали

Не, струва ми се, че няма и да има . Имаше назад във времето пак един такъв момент.  :smile1:
Промениха ли се праговете  по длъжности от 1 юли??

Със сигурност се промениха тези, които бяха 360 - сега ще са 380.  :smile1:
http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/otpadat-zadyljitelnite-grafici-za-polzvane-na-otpuski-196595/

" С промени в Кодекса за труда отпада задължението за съставяне на графици за ползването на отпуските. Това решиха единодушно депутатите като приеха на първо четене промени в Кодекса на труда, внесени от БСП.

С измененията отпада и изискването работодателят да определя правила за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд в предприятието. Отпадна и задължението към микропредприятията и малките фирми за предварителното писмено уведомяване на Инспекцията по труда за удълженото работно време, както и за издаването на правилник за вътрешния трудов ред.

С промените се увеличава от три на седем дни срокът за изпращане на уведомление до НАП за всеки сключен трудов договор.
...................
С друга промяна се предвижда след използване на отпуск поради бременност, раждане или осиновяване, майката да има право на допълнителен отпуск за отглеждането на детето докато то навърши 2 години. Сега за четвърто, пето и следващо дете майката ползва година и половина платен отпуск и 6 месеца неплатен. "
Не бях я попълнила.  :blush:

А новата окд 5 до 31.01.2016 всъщност трябва да е същата като първата подадена, само че без ОЗМ ? Нещо като коригираща ли?

Новата до 31.01.2016 ще е валидна вече за осигуряването през 2016 . Сега - за 2015 - не може да бъде променено.
Попълвате ли клетка 34 с 420 лв. ?

Подавате нова ОКД5 до 31.01.2016 за осигуряване без ОЗМ.
Понеже лицето преди време е минало ревизия и са му казали от НАП, че......


http://zakonnik.bg/document/view/qanda/131480/199430
Вероятно Вашето физическо лице не е регистрирано по ЗДДС ?
от прикаченото Указание :


"   По отношение на лицата, които следва да подават VIES декларации
VIES декларации подават регистрирани по ЗДДС лица, извършващи вътреобщностни доставки, доставки като посредник в тристранна операция или доставки на услуги по чл. 21, ал. 2 от ЗДДС с място на изпълнение на територията на друга държава членка. Получатели по тези доставки са регистрирани за целите на ДДС лица в друга държава членка. "
Мисля, че под "стоката" се има пред вид конкретната стока , а не просто всички стоки общо. И съм съгласна с ХХХХХ, че написана в този вид фактурата следва да има някакви съпровождащи я документи , указващи количествата и цените на различните стоки / стокови разписки или приемателно-предавателни протоколи / . Още повече, че става дума за разнородни позиции - не са примерно плодове / без значение ябълки или круши / , а плодове и зеленчуци.
Иначе относно законността - ами след като не е съобразена със закона.........

/ явно питащият не го устройва това обобщение и с право - би могъл да изиска стокова разписка или др. документ към така издадената фактура /
работници, назначени на срочни трудови договори, които са изтекли на 01,06,2015г. и продължават да работят с какъв код да ги освободя-01 или 02 в уведомление по чл.62 и може ли основанието да ми е чл.325, т.3?

В уведомлението кодът е този, с който сте ги назначили и той няма общо с членът, по който ги освобождавате.
Ако влагате тези плодове и зеленчуци по разходни норми някъде, ако ги продавате като стока и водите точна отчетност би следвало да имате количествата по артикули - не ми звучи издържано примерно " плодове и зеленчуци " общо 25  кг. за 50 лв..

/ не, че не бихте намерили изход от такава една ситуация........../
Подавате корекция на обр.1 за лицето и корекция на обр.6 за сумите общо по ЕИК за съответния месец.
Пред годините тази тема все се подхваща и винаги нищо не следва на практика. Този път дали има реално желание за тази промяна ?  :hmmm:
С този праг от 50 000 все едно да направят ДДС-то задължително за всички - много е нисък този праг.
Тоест да разбирам, че няма законова пречка да бъде на нулева заплата?

Само да Ви попитам - защо му е на този съдружник ДУК без заплата като може да управлява и като СОЛ без възнаграждение ?
здравейте,

през м. април дружество излиза на възстановяване в размер на 300 лева. През м. май ДДС за внасяне е 310 лева. Посочила съм в кл.70, че приспадам 300 лева и внасям ефективно 10 лева по кл.71. Процедурата приключва още в първия месец след месеца на започване.
Следва ли да подам приложение 6 към чл.68 в този случай?

Не, то служи за искане за възстановяване на ДДС след приключване на процедура.
Разбирам, че новият работодател ще трябва да го впише като втори ТД, ако не се прекрати и поднови повторно старият втори договор?


Точно така. :smile1:

http://defakto.bg/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F/%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B8%D1%8F%D1%82-%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2-%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80-%D0%B5-%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD/1397/