Как стои въпроса с пропорционален данък при закупуването и експлоатацията?

Просто прочетете статията по-горе.  :smile1:
Относно необходимостта от пътни листа/пътна книжка или друг подобен документ при смесено ползване на автомобил

" ако лицето е избрало да определя данъчната основа за данъка върху разходите в натура по реда на чл. 215а, ал. 2, т. 2 от ЗКПО , т.е. основата за облагане е 50 на сто от всички разходи, свързани с превозното средство – единствено и само в този случай лицето ще има право да не оформя пътен лист, пътна книжка или друг подобен документ за доказване на извършения разход "
 :lol:


Една блондинка пита друга блондинка :
- Кое е по-близо - Луната или Лондон ?
- Много си глупава - като погледнеш нагоре какво виждаш - Луната или Лондон ?
След като е вписан като управител задължително трябва да управлява - или по ДУК или като СОЛ. Това не му пречи да има и ТД за друга позиция в дружеството , за която обаче ще следва да се осигурява отделно.
3.питам служител на НАП и възстановявам дейността със задна дата от 01.06.18 и прекъсвам дейността пак със задна дата от 30.06.18, за да се върже новото възстановяване на дейността от 02.07.18 което вече съм направил.

Ако имате ПИК може да опитате да направите това и по електронен път и без да питате НАП. Така всичко ще си дойде на място , ако нещата се получат.
На работното място - преди обяд се боря с глада, след обяд с дрямката - и въпреки всичко - не мисля че ми плащат достатъчно.
Да, напълно си права, Алексче ! Въпросното писмо се отнася до корекция на осигурителните вноски и вид плащане 5. Честно казано не разбирам логиката на тези разминаващи се два срока. Увеличаването на срока за корекция на осигурителните вноски ни дава глътка въздух, както се казва, а в същото време за данъка отново трябва да ходим на място. Каква идея са вложили в това поне на прима виста не разбирам... :smile1:
С Писмо на НАП от 06.02.2018 има промяна на срока за корекция на обр.6 . Прикачвам писмото по-долу.

" От 01.01.2018 г. срокът, в който може да бъде коригирана подадена от посочените лица декларация обр.№6 за дължими осигурителни вноски е до края на втория месец считано след месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията. "

Вижте Пример 1.
Аз разбирам изискването за Р 45 като условие за това да Ви издадат U 1.
Само да попитам - собственикът самоосигурява ли се ?
Може да потърсите в НСС1 / или друг / определението за актив.
 на "първо четене" - се подразбират дълготрайните активи.

Е, как на първо четене да се подразбират ДА - напротив - на първо четене се разбират всички активи, доколкото не е диференциран обхвата.
Здравейте,
ако аз съм в тази ситуация - имам електронен подпис , който е издаден на фирма / ЕООД / и фирмата не извършва дейност не бих го ползвала . Иначе за моженето - може.  :smile1:
по телефона на НАП ми отговориха, че на място органът ще прецени дали да състави акт или глоба  :blink:
нещо ме притеснява

По принцип имате подадена - просто я коригирате и няма за какво да Ви глобяват. Ако все пак се притеснявате - увеличете задължението си за второ тримесечие , ако имате деклариран данък в по-малък размер за първо.