Идеята е в Д1 да се вижда реално дължимия данък, а в Д6 намаленото вече задължение поради данъчното облекчение.
Здравейте, фирмата, в която работя има електронен магазин. Преводите с наложен платеж се превеждат по банков път от Еконт и Спиди. Фирмата издава и касови бележки. Според вас това погрешно ли е, защото доколкото четох не е задължена да издава касов бон.

Нямате задължение да издавате касов бон. Не е погрешно , но направете необходимото да не Ви дублират приходите. Касовият бон да е на позиция, определяща, че става дума за плащане по банка. И при отчета / месечния / да извежда общата сума, за да можете да не осчетоводявате двоен приход. И не на последно място и на проверяващите да им стане ясно какво се случва.
Не трябва ли данъка да е еднакъв в двете декларации? :blush:

Ако е така за какво облекчение ще става дума въобще ?
Хиксче, всъщност ти направи 2 в 1 . Зададе правилно въпроса / въпреки, че не ти си питащата / и така нюансите вече се очертаха.
Поставеният въпрос беше " къде се подава Д1" . Подава се от ЕИК по месторегистрация на фирмата. По каква сметка обаче се плаща задължението на СОЛ - а по Д1 ? По постоянен адрес на лицето.

Тези необходими уточнения някак се губеха и правеха въпроса и отговорите малко неясни.

Лайквам те с удоволствие . :good:
Малко офтопик - в подобен случай колега казваше на шега  - нали се подава по интернет - сама ще си отиде където трябва.  :smile1:
СОЛ не подава декларация обр.1, подава я фирмата, в която е обявил дейност.  - във вашия случай София. Декларация обр. №6 се подава по постоянен адрес на СОЛ

Това е правилният отговор. Коригирам се.  :good:

И въпросът е малко подвеждащ, защото първосигнално си мисля за Д6 - нея СОЛ- ът си подава сам.
Ще отпишат вземане , ако имат да вземат. Едва ли доставчикът им дължи нещо ми се струва...
здравейте имам платени задължения към доставчик в 2013 или   401/501
фактурите на този доставчик  не са дошли до ден днешен,

Потърсени ли са ? Съществуват ли въобще ?
http://balans.bg/6265-deklaracija-6-sydyrjanie-srokove-korigirane/

Вижте в края на статията обясненията за корекции при намаление на сумите по фондове.
[8=http://balans.bg/6265-deklaracija-6-sydyrjanie-srokove-korigirane/]http://balans.bg/6265-deklaracija-6-sydyrjanie-srokove-korigirane/[/url]
Да Ви попитам следното :
Ако не беше сграда, а примерно произвеждахте мебели. Разходите за материали, за труд и прочие щяхте да ги давате директно на разход или все пак щяхте да формирате себестойност на производството си?
Много благодаря, Каспарче !  :flowers:

Няма ли някакъв календар с дати, на които е задължително да не се работи ??? :(
https://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,24153.msg143683.html#msg143683

Авторът на тази тема е прикачил разяснение на промените в ЗДДФЛ . В него са диференцирани кои са за 2018 и кои за приключване на 2018.
Справката за 2018 ще подаваме в срок до 15.03.2019.
Новият срок - вече за 2019 г..
от страницата на НАП :

" С промени в законодателството от 1 април 2019 г. се забранява едновременната употреба на касов апарат и софтуер, управляващ продажбите в един и същи обект, без софтуерът и касовият апарат да са свързани и софтуерът да отговаря на новите изисквания в наредба Н-18/2006г. "


Тука е разковничето на въпроса - дали софтуерът и КА се намират в един и същ обект. Затова ми се струва, че на Вашето питане отговорът в зависимост от различните варианти би бил и да и не.
Няма да имате Д1, но в случая няма как да нямате Д6 само с данъка.
https://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,5347.40.html

Вижте в темата отговор 40 и прочетете прикаченото там Указание на НАП по въпроса. Накратко - данъкът на личния труд не се декларира с Д55, а с Д6 .
Само да Ви попитам, ако решите да ползвате софтуера от мобилния си телефон или друг компютър, различен от стационарния Ви пак ли мислите, че имате СУПТО ?
Здравейте,
а в случай когато управителят с ДУ е външен чвек , вписан е в ТР и ЕООД спира дейност.

Имам такъв случай и ООД - то не работи . Прекратили сме с анекс ДУ . Управителят си стои вписан в ТР. Не знам това ли е правилният подход, но самият управител си е юрист и той се разпореди по въпроса. :smile1:
Вижте им ГДД 2017 - там в частта за авансови вноски би трябвало да е и основанието за това. Може да е предвиждано, а да не се е случило да имат стопанска дейност...Трябвало е да подадете при липса на такава за 2018 до 15.12.2018 декларация за корекция на тези вноски.