Вече са Ви отговорили съвсем коректно и точно.

Ето още един линк по въпроса :
обезщетение по чл.222 ал.1 КТ

Поиска ли го работникът по законоустановения ред - начислявате и изплащате. Това с казаното в НОИ го вярвам, защото  там са се нагледали на разни уговорки между работодател и работник за неплащане на обезщетението . Така работодателят си "спестява" и едни осигуровки , а работникът е на "пълна борса" .И ето ти вратичката , но не и  законосъобразността.
https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=17515.0

Тука има бланка , а за оборота - ще направите справка с нулеви данни .
Тези 4 правилни стъпки, P.G.H.R. - че много ми помогнаха. Усвоих ги, приложих ги - готова съм.   :lol:

А в разни изказвания в нета и по медиите точно това се казва - проверките ще са насочени и към съдействие на първо време. Да вярваме в доброто начало.
Здравейте,
не е нормално да нямате обаждане до момента. Потърсете Вие на кого са разпределили Вашата проверка във връзка с регистрацията и вижте как стоят нещата. При доброволна регистрация даже са ми връчвали акта за регистрация преди да изтече срока.
То всъщност проблема не е едната страничка за десет минути, а че това, което се описва трябва и да го има. И не са една и две процедурите, по които в този ред на мисли следва да се пише. Но трябва да има за какво да се пише или след като се напише и да се изпълни.
Трудното е, когато се гледа тавана и се пише просто защото някой някъде нещо е казал.
Според мене не нито възможно нито нормално да описваме нещата в такива детайли и подробности като че ли правим дипломна работа. Би могло с по-общи думи да се отразят мерките, които са взети. В крайна сметка нали е важно да имаме на практика осигурена защита на личните данни , а не обещания за такава.
Кое е по-негативно - да имаме защита, а да нямаме подробни правила или да имаме отлични правила, а да няма практически мерки по тях ?
Това вече ми се вижда прекалено чак да описваме и да правим и политики за криптиране, за архивиране и какво ли не още. По-добре да го имаме на практика това, което смятаме и да посочим, че имаме това и това .
https://www.kik-info.com/forum/index.php?topic=17071.0

Без да наблягам на думата правилно споделям практиката и мнението на аlfa  в отговор 16 от горната тема. И това, което предлагате е правилно . :smile1:
А кой е правилният? :)

От този въпрос може да стане дълга тема .  :smile1:
Да попитам Вас - при осчетоводяването на ведомостите на наети лица за даден месец ДДФЛ кога го начислявате ?
Със сигурност в практиката се срещат и двата случая. :smile1:
Мисля, че отделихме повече от достатъчно внимание на темата - аз също мисля да се огранича до определен необходим минимум.
Да, всичко е точно така . Сумата е без значение каква е - няма ограничения за нея, а данъкът ще бъде 20 лв. , защото осигуровките не следва да се ползват в този случай за намаляване на данъчната основа.
2.1.3 „МАЩАБНО“
Според член 37, параграф 1, букви б) и в) се изисква обработването на лични данни да се извършва мащабно, за да се предприеме определяне на ДЛЗД. В ОРЗД не е определено какво се приема за мащабно обработване, макар че в съображение 91 са дадени известни насоки14.
Всъщност не е възможно да се посочи точен брой по отношение както на обема обработвани данни, така и на броя на засегнатите физически лица, който да бъде приложим във всички ситуации. В тази връзка обаче не се изключва възможността с течение на времето да се наложи стандартна практика за по-конкретно и/или количествено определяне на това какво представлява „мащабно“ при някои видове общи дейности по обработване. Работната група по член 29 планира също да се включи в този процес, като споделя и разпространява примери за съответни прагове, при които се налага определяне на ДЛЗД.

Този материал го имаше постнат някъде назад в темата , но по отношение за "мащабното" очевидно нещата предстоят.
Аз мисля, че отговор ще получим като стане ясно какви са измерителите на "мащабно" обработване - и сега си има фирми, които обработват специални категории данни.
Видяхте ли, че администраторите на ЛД трябва да декларират кои са ДЛЗЛ?
 

Само, ако имат такива.

Ако пък при регистрацията са посочили :
"Администратори/Обработващи лични данни, подали вече такава информация в КЗЛД, не следва да я подават повторно. При необходимост от допълнителна информация, КЗЛД ще се свърже служебно с тях."
...надявах се да видя друго мнение.

Здравейте,
виждам, че материалите , които сте прикачили към темата са разгледани от почти 300 човека и никой не си е направил труда да изкаже мнение, а само е взаимствал даденото от Вас. Не ми се струва даже етично да сме само потребители без да участваме в процеса на създаване на нещо поне с мнение. Всичко, което се прави в момента взаимстваме от разни материали в нета, от самия Регламент - не прави изключение и направеното от Вас. Даже тези приложения са доста полезни. Бих казала, че сте направили един минимум . Впоследствие можете да добавяте друго, но тепърва ще излизат все повече указания и материали.
А необходимо ли е след старта на обезщетението да подавам друг документ,
че вече няма да се осигурявам здравно сама?

Нашата счетоводителка поиска да ѝ го предоставя, за да подаде въпросната декларация. Не ми отговори конкретно защо да не си го направя сама.

След регистрацията и началото на получаване на обезщетението не е необходимо нищо повече да подавате. Подаваната за Вас информация в периода на безработица ще прекрати действието на Д7.

И за счетоводителката - ние счетоводителите сме толкова услужливи , че ни е по-лесно да направим нещо вместо да обясним на някого как се прави. :smile1:
Просто кажете , че можете да си го направите сама или да си подадете Д7 в НАП.Ще спестите едно усилие на жената, а тя просто на добра воля е поискала да Ви свърши работа.
Много ме изненада този материал, но приятно. Явно това ще е следващата тема за оживени дискусии, но на " прима виста " виждам само едни облекчения в работата ни. Бъдещето ще покаже. Струва ми се, че може и да забравим вече Протоколите по чл.117 / поне в масовите случаи на ВОП / , някак ще стане безсмислена и регистрацията по ЗДДС в друга държава при достигане на оборот , ВИЕС декларациите сигурно и те ще претърпят някакво "развитие" ...Интересно как ще се отрази това на транспортните услуги в рамките на ЕС по отношение на документиране и начисляване на ЗДДС ?

Във всеки случай звучи обнадеждаващо.  :smile1:
Мисля, че не. Бланката е за длъжностно лице и даже по-долу в т.4 се чеква на какво основание е назначено такова.