А за инспекцията по труда...дали е проблем

Вие сериозно ли,извинете?

От какво произтича притеснението Ви? На трудов договор ли сте?
Здравейте, ще е проблем ли ако ДДС се подаде почивен ден..с Ел подпис
Подавайте .
За НАП няма почивен ден.  :smile1:
Нали до 31.07.23 здравните задните в болнични се изчисляват на база 710 лв., а вече за август на 780 лв.?

Да. :smile1:
Ако няма подадена молба, а направо заповед от работодателя вероятно инициативата е на последния. БТ явно искат някакво доказателство в тази посока. Неслучайно този член го гледат под лупа поради тези "хлъзгави" моменти.
Да, ако е напуснал не по своя инициатива.
Все още не, но са подготвени документите, така че стартираме

Очакват Ви 6 процедурни месеца, а с датата на заличаване започва и въпросният 30 дневен период на подаване на документи за ликвидираното дружество.
Прочетох че до 30 дни от прекратяване ан дейнсотта трябва да подам декл.по чл.92 от ЗКПО за периода от началото на годината, но не ми стана ясно от всичко изчетено дали трябва да се подават декларации по чл.142 от ДОПК (гражданин на Кралство Белгия е) и справката по чл.73.

Това, за което пишете се прави при ликвидация. В ход ли е такава ?
Тези възстановени суми за минал период е твърде вероятно да са в срока на годишното приключване и могат да се осчетоводят и за счетоводната година, за която се отнасят.
Имах същия казус миналата година, но одиторите не приеха сторниране, защото съм изкривила оборота по извлечението 

Банката сама си прави това изкривяване като посочва едни суми в приход вместо да ги даде с минус. Не е правилно да се осчетоводяват на приход - това си е за сторно операция. Имам клиент в ОББ, който има пакетна цена и 4 транзакции без такса. Банката прави следното - при всяка транзакция начислява таксата и веднага взема същата операция с минус  до изчерпване на пакетния брой от 4 транзакции. Защо го правят не ми е ясно, а и е без значение, но не ми дават тези 4 такси като получени пари, а с минус, както е и редно.
 Звъннете, обяснете и може би ще срещнете разбиране.

Да, проявяването на разбиране е винаги в обратната посока - ние проявяваме разбиране, че трябва да представим, каквото желаят. Как иначе да се убедят в нашите твърдения ? В момента е в ход масова кампания по този повод.
Здравейте,
за голямо съжаление каквото искат си го искат и това е. И аз имам подобно искане в една фирма - вярно, фактурите , които искат не са много, но документооборотът там е огромен и пада търсене и ровене - ужасно е просто. а в някои фактури не виждам и никакъв проблем - може би другата страна е осчетоводила нещо погрешно като цифра .
вчера и аз съм сгрешил декларацията  и днес мисля да пусна нова с вярната сума . Преди 25 нали ще остави днешната само като вярна

Да, а всъщност срокът е до 31.07.2023. :smile1:
При ликвидация на фирма всички декларации, които следва да се подадат в законоустановения срок след датата на заличаване се изпращат на имейл на съответната НАП, придружени с копие на пълномощно на упълномощеното лице. Връщат веднага входящ номер за получени документи, а впоследствие и за приети от НАП. В последно време имам няколко ликвидации и съм си изяснила тази практика. Не ми е известно да се пращат нещата по пощата. Все пак може да е допустимо, не споря. Няма написана някъде тази процедура и човек доста се лута първия път.
Иначе да, би трябвало да се приеме за дата на изпращане датата на пощенското клеймо, но оттам нататък следва това, което се е получило.
Всички СОЛ плащат задълженията си  по сметката на ТД на НАП по постоянен адрес на СОЛ и чрез ЕГН, ЛНЧ или служебен номер издаден от НАП.
Колегите твърдят, че след новите промени няма нужда от съгласиетп на основния работодател и няма пречка допълнителния ТД да бъде сключен директно на основание чл.67/1/1 и нямало нужда от чл. 111  :noexpression:

Честно казано не се сещам в момента кои нови промени водят до този извод, а и чл.111 нито е отпаднал нито е премахнат от уведомлението като опция за назначаване. За мене не е правилно.
Както го подадете в уведомлението така ще стои в системата на НАП в справката за актуално състояние на трудовите договори.
я продавам на регистрирано по ДДС лице, основанието за неначисляване на ДДС ще бъде чл. 163а, ал.2 от ЗЗДС.

При продажба на бракувана стока ще начислите ДДС на договорената цена.
При бракуването няма да коригирате ползван данъчен кредит.
При продажба на бракувана стока, за която са изминали 5 години от покупката, когато я продавам какво основание за неначисляване на ддс трябва да се посочи?

Всъщност имате два момента - бракуване и продажба. При бракуването не правите корекция на данъчен кредит поради изтичане на 5 г срок, но продажбата е вече нещо друго и за нея си начислявате ДДС, както вече и Маграт отговори.
 това не означава ли, че на практика имаме 2 основни ТД едновременно

Здравейте,
понеже това е незаконосъобразно и невъзможно означава, че основанието е неправилно щом води до подобен абсурд.