Сега погледнах една книжка - там си има графа - "за време от-до" и след това "изплатена сума" .
И така може, но иска доста следене и внимание - защо не определите един интервал на фактурите от кочана , който да не се включва в номерацията на фактурите от програмата ? Може да се посъветвате с програмистите на медицинския софтуер как после да се прескочи / и може ли / този интервал при автоматичното номериране на ф-рите от софтуера .
Само за информация - на продукта от медицинския софтуер можете да издавате и други фактури, а не само за РЗОК - има възможност за това.Трябва само да го разгледате по-внимателно, за да видите възможностите, които дава.
това вече го направих, но се чудя дали да не подготвя ГФО както миналата година с нулеви стойности за ТР, Объркваме това, че приложението е едно и също

Хм, излиза, че за целите на НСИ декларираме, че предприятието не е извършвало разходи съгласно ЗСч, но за ТР не може да се декларира подобно нещо при наличие все пак на дейност и разходи. Вашата идея е по-близо до истината. За НСИ - въпросната декларация, а за ТР - ГФО.
Попълнените на хартиен носител декларации за предприятия, които са осъществявали дейност през отчетната 2017 г., но приходите и разходите за дейността са под 500 лева и не могат да попълнят годишен отчет за дейността, се подават само в съответните териториални структури на НАП, по пощата с обратна разписка или в пощенската станция. Те се представят заедно с годишната данъчна декларация на хартиен носител. Приетата годишна данъчна декларация получава уникален входящ номер, който задължително се записва като входящ номер и на декларацията за 2017 година.

Попълнените на хартиен носител декларации за предприятията, които не са осъществявали дейност по смисъла на ЗСч и нямат задължение за подаване на ГОД, се подава само в съответния отдел „Статистически изследвания“ към Териториалните статистически бюра.

http://www.nsi.bg/node/15833/

Вижте евентуално повече за онлайн подаването на същите тези електронни адреси.
Дали важи това и за фирми с оборот под 500 лв, за които подаваме същото приложение 11 в НСИ?


Уважаеми дами и господа,

На основание на чл. 20 от Закона за статистиката, декларацията се попълва от всички предприятия, които са осъществявали дейност през отчетната 2017 г., но приходите и разходите за дейността са под 500 лева и не могат да попълнят годишен отчет за дейността, както и от предприятия, които не са осъществявали дейност по смисъла на Закона за счетоводство (ЗСч) през 2017 година.

Представянето на декларацията за предприятия, които са осъществявали дейност през отчетната 2017 г., но приходите и разходите за дейността са под 500 лева и не могат да попълнят годишен отчет за дейността, е задължително съгласно Закона за статистиката, Националната статистическа програма за 2018 г., Закона за корпоративното подоходно облагане (ЗКПО) и Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ), в срок до 02 април 2018 г. за регистрираните лица по ЗКПО и до 30 април 2018 г. за регистрираните лица по ЗДДФЛ.

Предприятия, които не са осъществявали дейност по смисъла на ЗСч и нямат задължение за подаване на ГОД, подават в НСИ декларация, с която да декларират икономическа неактивност за 2017 г., в срок до 30 април 2018 година.


http://www.nsi.bg/node/15818/
Здравейте, моля за потвърждение - при промяна само на кода на длъжността НЕ се изисква подаване на уведомление в НАП по чл.62.

Ако самата длъжност не се променя, а само се променя кода не следва да подавате уведомление. Ако този код се променя служебно / каквито случаи вече сме имали в последните години / според мене може да не правите и ДС, а да издадете Заповед.
Да, подава се и на двете места. :smile1:
Е аз ви казвам какво се е случило,поне съм била на място, вие казвате не е вярно! Служителката провери в ТР, Не беше излязло вписването и ни върна ! Да не си го измислям

Аз Ви се извинявам - прозвучало е малко не на място. Как да си измисляте, не го и помислям. Не е правилно обаче. И наистина не съм попадала на случаи да проверяват - това е и безсмислено, защото може и вписването да не е излязло в ТР, а лицето да си е почнало работа.И наистина с ПИК го няма този проблем, ако и където съществува.
Като гледам как се опитват да въртят облагането все към ЕГН напоследък, ако не е безупречен въпроса с отчитане на приходите, определено макар и по-скъпи, фирмените подписи са за предпочитане.

Подкрепям .  :good:
...закона позволява фактурите за покупки да се осчетоводяват 12 месеца назад. Дали може така?

Сама сте си отговорила / само да сменим думата назад с напред /  .  :smile1:  :good:
Докато не излезе писването в търговския регистър в данъчното няма да приемат ОКд, това ми се случи септември месец НАП Пловдив. Приеха я след като излезе вписването в ТР

Това не е вярно. Подавам ОКД5 по електронен път с ПИК и винаги съобразявам единствено срока от началото на упражняване на дейността. Дори и при подаване на ръка не правят никакви проверки в ТР дали лицето е вписано точно в момента.
Виж примера по-горе със стоките - в твоя случай вместо 304 ползваш 602 - останалото е същото.  :smile1:
Явно въпросът е дали, ако все още този съдружник не е вписан в ТР, но вече упражнява дейност следва да подаде ОКД5 . В такъв смисъл  е и отговорът, че ОКД5 се подава при започване на дейност /в 7 дневен срок/, а вписването си е отделна процедура, която вече е и задвижена.
Т.е да разбирам ли че мога сега да подам декларасията дори и да не е вписана лицето в  агегцията по вписване

Да.
Доколкото разбрах -ВСИЧКИ  трябва-да се самоосигуряват на 510
Да редактирам така :
ВСИЧКИ  СОЛ трябва-да се самоосигуряват на 510 минимум .

СС19
............
3.3.3. Предприятието следва да оцени очакваните разходи по натрупващите се компенсируеми отпуски като допълнителна сума (задължение и разход), която се очаква да бъде изплатена като резултат от неизползваното право на натрупан отпуск към датата на съставяне на годишния финансов отчет.
Декларацията за неактивност е толкова лесна и проста, че се чудя защо му е бил необходим адвокат

Само за да не се чудите - не на всеки му се разхожда и чака, а понякога адвокатите са ни и в къщи / под ръка, както се казва / . Не е без значение спестеното време.
И само да допълня, че в поста си имах предвид, че е подадена чрез адвокат, а не попълнена.Написала съм "подадена чрез адвокат", а не попълнена от адвокат.
"Всеки грамотен човек може да си я попълни сам" .


Днес един клиент/на който фирмата е без дейност от години/ ходи до Агенцията по вписванията, и там е попълнил Г2, и една собственоръчно попълнена декларация, че фирмата не е осъществявала дейност през 2017г. Каза, че е минал много бързо и нямало никакви проблеми. Не е плащал такса /то е ясно/. :good:

Благодаря за споделеното  :good: - така и предполагах, че няма да е нещо особено. Един познат пък подаде Декларацията за неактивност на НСИ чрез адвокат - също ОК.