Все пак ЕГН-то не е толкова достъпно за гледане в ТР. По принцип е помислено да защитим данните на наетите, но е съвсем резонен въпроса какво става с ЕГН-то на управителите. Доста неща има да се доизглаждат си мисля в това отношение.
Д6 с код К и нулеви данни и след това правилната сума с редовна декларация.
Сигурно за това.

То ясно, но чак пък личната карта...дори и само трите имена биха били достатъчни може би.
Добре де, в трудовите договори, фигурира ЕГН на управителя, личната му карта,

Това пък защо ? В чл.66 от КТ пише, че в ТД следва да се впишат данни за управителя - не съм сигурна дори, че и ЕГН-то е задължителен реквизит.
Вместо да направят един точен превод и да го публикуват в окончателен вариант сега да четем и да сравняваме.............и това става дума за толкова съществен документ. Щях да го нарека безобразие, но то си е подигравка - законодателство по български.

Благодаря, че ни обърнахте внимание.
Трябва ли сега да се подаде отново ОКД

Не, нали продължава да работи. Не подавате Д1 при декларирано осигуряване на ниския процент.
Много ми идва когато някой клиент ми каже - ама еди кой си взема толкова, а ти защо искаш повече.

Аз лично не съм против Сулю и Пулю. Докато ги има клиенти не са ме питали такова нещо.

Вероятно с имената Сулю и Пулю наричате пазарното регулиране цената на труда ни.
ТЗ
ВПИСВАНЕ НА РЕШЕНИЯТА

Чл. 140

(4) (Нова - ДВ, бр. 58 от 2003 г.) Увеличаване и намаляване на капитала, приемане и изключване на съдружник, преобразуване на дружеството, избор и освобождаване на управител, както и назначаване на ликвидатор имат действие от вписването им в търговския регистър.


Аз съм счетоводител в строителна фирма. Сключваме договори с подизпълнители, инвеститори, изпълнители. Не съм част от счет. къща  :)

ОК, отговорих ти така, защото писа в темата за "Малка счетоводна къща..."  :smile1:
https://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,22561.180.html

Захарче, ето в тази тема има какво ли не, а можеш в отговор 192 да намериш и примерни материали - мисля, че има и на такъв договор между администратор и обработващ.
Аз наистина съвсем добронамерено Ви писах - прочетете поне темата. Със сигурност ще си отговорите и ще разберете много неща. Ще установите, че и въпросът Ви е някак не на място.
[/quoteцялата

Благодаря, делфинче. Прочетох цялата тема. 1.С всеки служител трябва декл,съглацие. 2.С всеки клиент-договор за защита, а нещо с доставчиците от които пазаруваме?/

Съгласие не е необходимо , когато обработваме данни на законово основание. С всеки клиент имаш предвид , когото счетоводно обслужваме ли ? По-точно казано не е договор за защита, а договор между администратор на лични данни и обработващ такива. За доставчиците не мисля, че трябва нещо да правим - все пак са юридически лица и регламента не касае тях.  :smile1:
Аз наистина съвсем добронамерено Ви писах - прочетете поне темата. Със сигурност ще си отговорите и ще разберете много неща. Ще установите, че и въпросът Ви е някак не на място.
Кое точно наричате споразумение ? В Регламента няма точно такъв термин. Доста материали се качиха и мнения се изказаха - едно е сигурно обаче - без да прочетете няма как да се ориентирате. Важно е да разберете същността, идеята на всичко това. Дори само тази тема би била добро начало...
Може ли едновременно лице назначено като ДУК в ООД, да има и трудов договор за 8 часа .

Този ДУК по КТ ли е ?
Здравейте ,

за начало можете да видите и прочетете едно Указание на НАП по точно тези въпроси - същото е постнато в отговор 61 от темата. Разгледайте и цялата тема - всъщност се дискутира точно тази материя.
Иначе накратко :
Договорът за личен труд не е по КТ, а е граждански договор. Подаването на Д1 е с код 12 , ако СОЛ се осигурява чрез дружеството, където получава личен труд и с код 90, ако се осигурява като СОЛ другаде. Не пишете какъв е Вашият случай. Така или иначе следва да подадете Д1 с код К за месеците на полагане на труда. В самото указание на НАП е описано кои клетки от Д1 и как се попълват. :smile1:
Ако знаете как стоят реално нещата направете си съответни протоколи за приети стоки и за използвани такива на въпросното изложение. Имате и товарителница. "Облечете" всичко в издържана документална форма - друго не мога да Ви посъветвам. :smile1:
Всъщност те неправомерно са Ви начислили ДДС на цялата стойност. Така или иначе следва да издадете протокол по чл.117 за тази част от стоките, която е ВОП. Останалата част, използвана от Вас на място не подлежи на вписване в този протокол.
Така, както разбирам въпроса Ви правя извод, че във фактурата за тези материали са Ви начислили ДДС на цялото количество - и това, което е доставено в Бг и това, което е останало там.
Следва да направите Протокол по чл.117 като в данъчната основа включите и начисленото ДДС на това количество материали, които са доставени в страната. По този въпрос вижте едно Указание на НАП :
https://www.tita.bg/laws/113
От линка Ви цитирам само интересуващата ни част по повод питането :

Скрит текст :

и още нещо по въпроса :
http://qwerty1/2573-vop-s-nachisleno-dds/
И като получава пратката на летището колегата какво прави с нея ?