За тези банкови такси трябва да имате информация и документ в какъв размер са с цел точното им осчетоводяване.

осчетоводяване на фактурата     Дт 411 / Кт 702 / примерно / - 150
плащане по банка                         Дт 503 / Кт 411                       - 125
таксата                                          Дт 60../ Кт 411                        -  25

или     таксата през разчетна сметка /примерно 499 - банката, удържала въпросната такса   
                                         
Дт 60.. / Кт 499                       -  25
Дт 499 / Кт 411                       -  25

И евентуално в договорните условия трябва да е упоменато, че тази такса е за Ваша сметка.
Мисля, че си отговорих. Кода е пак 12, но в клетка 16.4 - дни без осиг. вноски, зачетени за трудов стаж пиша дните.

Точно така , poli ! Лицето има подадена вероятно декларация ОКД5, че упражнява дейност и понеже е осигурено на друго основание на максимума за тази си дейност като СОЛ ще подаде дни , зачетени за стаж без осигурителни вноски .  :smile1:
СС 21 Ефекти от промените във валутните курсове


3.5. Периодичността на текущата оценка на позициите в чуждестранна валута се определя от предприятието. Тя задължително се извършва към датата на всяко съставяне на финансов отчет.
хъм и аз това си мисля,ако бяха две  различни длъжности са необходими два договора ,но тук все пак са два обекта а в договора се попълва местоработата и това не знам с един договор дали ще е правилно

Попълнете я  :smile1: - впишете двете работни места и упоменете, че работи по график във всяко едно от тях - това с един ТД.
Подкрепям мнението на Ирена по въпроса.  :good:
Нямате вече нает актив - отписвате ДНМА, защото вече няма такъв.
Премиер, аз също така си описвам каквото е равен, неравен. И ми е много странна репликата, че някакъв запис бил " недопустим " . Не са ме арестували до сега за това, че пиша повече информация .  :smile1:

Хубав ден на всички !
Аз никога не пиша това, а издавам УП-3.

УП3 си е задължително, а и забележката - също, мисля .  :smile1:
Привет!

   Ако дадено лице работи на ТД, например от 01.01.2014 г. до 31.12.2014 г., независимо дали на 8 часа или на 4 часа, то това се зачита за 1 година трудов стаж, начислява се клас прослужено време и при тези, работещи на 4 часа като за една година и при оформянето на трудовата книжка се пише една година /пак за тези на 4 часа/?
Когато се попълва УП-3 обаче, при работещите на 4 часа тази една година се зачита за 6 месеца, нали?

Да, правилно - в случая една година трудов стаж и 6 месеца осигурителен , а в книжката - забележка, че осигурителният стаж не е равен на трудовия.  :smile1:
Подайте си ги едновременно, системата ще ги приеме без проблем - не се прави засечка за вид осигурен 12.
Не, не пречи - щом не Ви притеснява плащането в аванс на данъка. Сумата ще стои надвнесена и ще се закрие с подаването на обр.6 за ДДФЛ .
Точно така .  :smile1:
Уведомлението е свободен текст. Попаднах на нещо примерно :
"До ТД на НАП гр. .........

Уведомление
от ........................ .

Уведомяваме ви, че за месец.......е допусната следната грешка:
........................ ........................ ..................

Моля да предприемете необходимите действия за коригиране на резултата по СД ДДС съгласно изискванията на чл. 126 от ЗДДС

дата.........                                    подпис................
bigdarkmad ,
Сега прочетох, че грешката е допусната март месец. Не изтривай контировката от март , защото вече имаш изпратен дневник с този запис. Разбирам, че фактурата не съществува , защото иначе задължително бих издала протокол по чл.116 и бих го включила в дневника за април. Сега при несъществуващата фактура бих приложила чл.126 ЗДДС .

Корекции на грешки при декларирането
Чл. 126. (1) Допуснати грешки в подадени декларации по чл. 125, ал. 1 и 2 вследствие на
неотразени или неправилно отразени документи в отчетните регистри по чл. 124 се коригират по реда на ал. 2 и 3.
(2) Грешките, установени до изтичането на срока за подаване на справка-декларацията,
се поправят, като лицето извърши необходимите корекции и подаде отново декларациите по чл. 125, ал. 1 и 2 и отчетните регистри по чл. 124.
(3) Извън случаите по ал. 2 грешките се поправят, като:
1. лицето извърши необходимите корекции в данъчния период, през който грешката е
установена, и включи неотразения документ в съответния отчетен регистър за същия данъчен период - при неотразени в отчетните регистри по чл. 124 документи;
2. лицето писмено уведоми компетентния орган по приходите, който предприема
действия за промяна на задължението на лицето за съответния данъчен период - при неправилно отразени в отчетните регистри документи.

Така всичко ще си е наред и няма да имаш притеснения, че ти нещо не си довел до край.
" Тук изниква друг проблем, кога да го изтрия - от НАП нали искат за Март хронология по гр. 50 и гр. 70, та ако го изтрия ще видят, ако не го изтрия пак ще видят....."

Сигурно въпросът има връзка с "поведението" на ДелтаПро , но какво значение има кога го изтривате ? Искате да кажете, че остава следа от изтриването ли ? И какво от това ? Нали никой няма гаранция , че няма да сгреши и за това са тези функции в програмите да си изправяме грешките .

А каква е пречката да изтриете погрешно въведения документ - самата контировка за него в Делта ?
Подайте отново след като включите грешната фактура от март с обратен знак.
Нова декларация, подадена в срока, анулира предишната (чл. 104 ДОПК) :smile1:

 :good:

Как така ще давате тези пари на държавата ? Да не сте и спонсори ?

Те ще ви стоят надвнесени и ще платите по-малко следващия месец евентуално .
ЗДДС
..............
Коригиране на фактурите и известията
Чл. 116.
..............
(4) Когато погрешно съставени документи или поправени документи са отразени в
отчетните регистри на доставчика или получателя, за анулирането се съставя и протокол- за всяка от страните, който съдържа:
1. основанието за анулирането;
2. номера и датата на документа, който се анулира;
3. номера и датата на издадения нов документ;
4. подпис на лицата, съставили протокола за всяка от страните.
(5) Всички екземпляри на анулираните документи се съхраняват при издателя, а
отчитането им от доставчика и получателя се извършва по ред, определен с правилника за прилагане на закона.
Според мене сте длъжни да подадете болничния лист в НОИ, защото компетентността за това какво е здравословното състояние на лицето е на лекаря.

А иначе обжалването е по Закона за здравето :
Чл. 112. (1) (Изм. - ДВ, бр. 41 от 2009 г., в сила от 01.07.2009 г.) Обжалванията и възраженията от страна на заинтересованите лица и органи (освидетелстваните, осигурителите, НОИ, Агенцията за социално подпомагане, Агенцията за хората с увреждания и органите на медицинската експертиза на работоспособността) се правят:
1. срещу решенията на лекуващия лекар - в 14-дневен срок от получаването им пред лекарската консултативна комисия;
Преди малко се върна протокол за  успешно приемане на Декларация 1 на СОЛ за м,07.2011г. . За годишната Декларация 6 за 2011г. се чудя дали също ще мине

Благодаря, Алфичка - смело ще подавам !  :smile1:
Ако бензина служи само за припалване на колата то моето мнение е, че бихте могли да го изписвате директно на разход. В края на годината ще направите инвентаризация на наличното количество и него ще оставите за крайно салдо за съответната календарна година.