Бих Ви консултирала срещу 10% от посочения месечен доход.

Нали знаеш, че можеш и още - стига да се побереш в онези 25 % ?
Съвсем законно те лайквам.
Трябва , разбира се. Доходът от личен труд е доход на лицето в качеството му на СОЛ и участва в изравняването в Т1 и Т2 в ГДД. Планирайте предварително размера на възнагражденията за личен труд и този на авансовите осигурителни вноски.
Стигам до извода, че в т.2 след думата няма кликването в празното квадратче е изборът, че ИМА 6м. стаж и следва задължително да се отбележи или т.2 или да се кликне в тази клетка от реда на т.2.
Хубав ден на всички !
Ако лицето има 6 м. осигурителен стаж се попълва т. 2.1  :blink:
Нямаше да се сетя...

Много ми помогна с тази забележка в темата , P.G.H.R. - че. Добре, че те прочетох преди подаване ... :good:

Интересно, че не виждам обозначение 2,1, а само едно квадратче и то неномерирано...както и да е...по подразбиране го приех, че е 2.1 и успях да подам. Нещо ме гложди обаче дали е правилното чекване...
Справката е ОК - информацията е подадена. Самото Прил 9 обаче се визуализира с текст :
" 1. Към деня на настъпване на временната нетрудоспособност, трудоустрояването или бременността или раждането, лицето е осигурено за съответния риск осигурен
1.1 по срочно правоотношение до не е избрано1.2 с не е избрано регистрация до не е избрано като самоосигуряващо се лице
 2. Към деня на настъпване на временната неработоспособност/трудоустрояването лицето няма 6 месеца осигурителен стаж като осигурено за общо заболяване и майчинство. "
До т.2 обаче има квадратче, което е празно - един вид , че не е чекнато нямане...Защо пък не си излезе, че има 6 месеца ???
Трябва ли да смятаме този въпрос за счетоводен ?
Използвайте разчетни сметки в двете фирми. Не мисля, че протоколът или друг документ е задължителен.
 Може би 560 лв минус данък 56 лв, или.... ?
При възнаграждение 560 - точно така. И Д1 с код 90.
Който ползва тази на НОИ може и да не прави евентуално.
Та си мисля ,че и с досегашните версии ще минава ддсето .

И аз така мисля за тези, които нямат случаи , поради които са направени тези актуализации. Няма да е за пръв път.
Потвърдихте и моето мнение, че не трябва да се плаща!

При определени условия обаче...не , че по принцип не трябва да се плаща .
Става въпрос за продажба между две юридически лица

Пак бих задала аналогичния въпрос - какво е отношението на продажбата на дялове между  А и Б с фирма С / където са съсобственици / ?
В случая споделям мнението на bobo по въпроса. Точно с цел да се аргументирам  копнах и цитат от КТ . Лицето трябва "да работи" , за да имаме условия за преминаване от срочен в безсрочен ТД , а не просто да е назначено и да има непрекратен трудов договор.
Трябвало е да помислят по въпроса преди да започнат болничните .
Следва ли да ги включа в дневник продажби

Какво общо има фирмата с продажбата на дялове между физически лица ?
Без значение дали се явяват осигурител или не.

Всъщност точно това има значение по отношение на плащането за издаване на УП2.
КТ
Чл. 69. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) (1) Трудовият договор, сключен за определен срок, се превръща в договор за неопределено време, ако работникът или служителят продължи да работи след изтичане на уговорения срок 5 или повече работни дни без писмено възражение от страна на работодателя и длъжността е свободна.

Реално тя не работи. 
 Как да оправя счетоводно  тази разлика в количествата? Някой попадал ли е на такъв случай?

Не, никой - Вие сте първата ... / шегувам се / .
Как се оправя счетоводно ли ? Единствено и само с документи - в случай, че Ви ги предоставят. Влагат ли продуктите, бракуват ли, продават ли - документи !

Как ще го обясните това на одитори или данъчни, че сте приели неистински документи?

Имаше тези дни една тема с предложение счетоводителят да бъде наказван за назначаването на тези, дето им се вършат услуги за обезщетение от НОИ. Сега и за документите да го подгоним счетоводителя, а собственикът къде е в тази схема ? Него да питат одитори и данъчни.

Явно документ няма. Ако имаше нямаше да има и въпроси...Те обаче са излишни и особено в частта с ДДС или без при отсъствие на фактура.
Най - близо до някаква реакция по въпроса ми се струва
Би могло Дт "Гориво" / Кт "Приход" (някакъв извънреден, по която отчитате излишъците при инвентаризация), по направена от инвентаризационната комисия оценка. За ДДС-то не знам.

Въпросът ми е подлежи ли на възстановяване ДДС-то платено в Германия в този случай?

Да.
Възстановяване на ДДС от ЕС
 Въпросът ми е за вече получените суми с въпросното решение от 6.2019 ще има ли проблем при проверка. Споделете опит или мнение.

Според мене, ако акцентираме на проверка от НАП то едва ли би имало проблем - държавата е получила своя данък дивидент. От кого е удържан и правомерно ли е - това не мисля, че ще е източник на проблем с тази институция.