Да го кажа по друг начин :
При "евентуален конфликт" вероятно и в съда би направило впечатление, че това разминаване не е попречило лицето да бъде назначено и едва от после се превръща в непреодолима пречка. И вероятно въпросът е повече за юрист.
Дали това е достатъчно основание за прекратяване

Дали това не е било основание за неназначаване ?
Касов апарат - ако имат. :)

Ако имат естествено, а ако нямат ще си пишат ПКО или каквото там са приели за документиране на приходи. Не и нищо - то , ако си прибират парите в джоба без нищо и помнене не им трябва.

Доп. : В питането е отбелязано , че нямат КА . Извън темата вече - като няма задължение да се ползва КА това не означава, че е и забранен. Често е даже по-удобно ползването му.  :smile1:
Квитанция за плащане или нещо такова трябва ли да се издава, ако платецът на дохода не иска никакъв документ?

Клиентът може да откаже единствено фактура , но Вие имате задължението да документирате плащането по съответния законен ред - ако е в брой - с касова бележка, ако е от ПОС терминал - също , а при банково плащане си имате извлечение с преведената сума.
Попълвам справките  на НАП от № 1 до № 5   

Ако бяхте снимали и справките да се види какви са и какво точно изискват...
 Съответно как трябва да се води при нас?

Както си е - отпуск до 410 ден ?
Този отпуск и в последствие отпуска за отглеждане на дете до 2 годишна възраст при кой работодател се ползват – при основния или и при двамата?

Отпускът се ползва само при единия работодател. Не знам да е задължително да е основния, но вероятно това е логичният отговор.

 При нас работи на 2ри трудов договор и не зная дали трябва и ние да подаваме документи, когато настъпят тези обстоятелства.

Според мене - не, ако ползва отпуска от другия работодател.

Здравейте!
От фирмата, обслужваща касовия ни апарат казаха само да уведоми счетоводителката, че няма да й се равнява на личността и нищо да не сторнираме.
Дали е правилно?

Не иска и питане даже ...
Интересно , ако на фирмата с касовите апарати поради подобна грешка не и се равни наличността с 50 000 / техническа грешка винаги е възможна / какво ще направят - нищо ли ?
ППЗДДС
Приложение 12

"Полетата задължително се попълват с код "999999999999999" в случаите, когато контрагентът е чуждестранно лице (физическо или юридическо), което няма регистрация по Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и ЗДДС или няма ДДС номер, с който лицето е регистрирано за целите на ДДС в друга държава членка."

Малко не ми звучи точно зададен въпроса и ще отговоря така :
На събранието за приемане на ГФО се подписва Протокол за приемането на същия. ГФО вече трябва да е подписан от действащия управител. Датата на обявяване/публикуване в ТР няма общо с този процес - обявяването може да стане и доста по-късно във времето.
Т.е този, който е към приемане, а не към датата на публикуване в регистъра?

малко не ми ми звучи точно зададен въпроса и ще отговоря така :
На събранието за приемане на ГФО се подписва Протокол за приемането на същия. ГФО вече трябва да е подписан от действащия управител. Датата на обявяване/публикуване в ТР няма общо с този процес - обявяването може да стане и доста по-късно във времето.
Управителят си е един - действащият към датата на приемане и подписване на ГФО .
Привет,
ако става дума за стоки / както пишете / , но не и за услуги - предварително не е необходимо нищо да правите. Започвате работа и следите достигането на оборот за задължителна регистрация. Доброволна можете да направите по всяко време. :smile1:
https://kik-info.com/forum/index.php?topic=15631.0

Вижте отговор 7 в тази тема.  :smile1:
Във Вашия случай кодът на ИД ще е на търговия на дребно за целите на осигуряването.
" Надяваме се на запазване на Булстата..."

Не, ЕИК ще бъде нов. Обърнете се към счетоводител за всички възникващи въпроси, за да не пропуснете нещо в този процес на правоприемство.  :smile1:
За момента е достатъчно. А може да започнете и с нов разред на тези фактури от софтуера... Ако сте до номер 0000075689, може да започнете с 0100000001 примерно... Всичко зависи от Вашата вътрешна организация, дали номерацията е свързана с някаква логика в дейността и т.н. ...

Подкрепям това мнение и то не противоречи на чл.78 ал.2 от ППЗДДС.
Явно този "почин" със събота и неделя още не е твърде разпространен , защото в противен случай от НОИ бързо биха му "противодействали" по някакъв алтернативен начин. :smile1:
Здравейте и съболезнования !

Принципно не би било редно да го направите, но вероятно подписът е валиден все още и чисто технически бихте могли да опитате. Смятам, че ще успеете.
Иначе редът съгласно ЗДДС е :

чл.125
(13) (Нова - ДВ, бр. 97 от 2016 г., в сила от 01.01.2017 г.) При смърт на физическо лице или на физическо лице - едноличен търговец, декларациите по ал. 1 и 2 и отчетните регистри по ал. 3 за последния данъчен период по чл. 87, ал. 4 се подават от наследниците или заветниците в срок 2 месеца от приемане на наследството, но не по-късно от 14-о число включително на месеца, следващ 6-ия месец от датата на смъртта на наследодателя. Допълнително узнати обстоятелства се декларират, като в едномесечен срок от узнаването наследниците подадат нови декларации по ал. 1 и 2 и отчетни регистри по ал. 3. Подадена декларация от един наследник ползва и другите наследници.
 Лила,
Не сте права и аз не се замислих като отговорих на поста Ви. В случая кодът е 12, защото Д1 се подава чрез дружеството. Само осигуровките не се внасят чрез фирмената сметка.
Код 90 е за личен труд в дружество, в което лицето не се осигурява. Случаят не е такъв. Трябва да правим разлика между осигуряване чрез дружеството и плащане чрез фирмена сметка.
Но Nicolay посочва , че Д1 се подава с код 12.
И всъщност ако осигуровките не са през фирмата , то трябва кода  не е 12, а вид осигурен 90.

Да, кодът трябва да е 90. Той имаше и преди същото питане в друга тема и там правилно беше цитирал код 90, а сега наистина е посочил неправилния в случая код 12.