"Звучи ми абсурдно да е така защото всяка подадена декларация може да се окаже невярна."

Това най-вече е така, защото лицето не си знае дохода и се съгласява с подадените данни с идеята "мир да има". Не бих търсила някаква вина в куриерските фирми.
Един клиент  носи ГФО на място за подаване и му се изписа точно такъв текст на следващия ден. Ходи да пита какво да прави и му отговориха , че нищо не следва да се прави. Всичко си било ОК.
1. Не зная колко е правилно, но и аз бих го направила така

И аз така - освен с картата на собственика може и друга карта да ползват на място. Няма да си правя играчка да разшифровам чия е.
Не може ли собственикът да ги преведе по сметката на ЕТ-то, без да ги тегли и внася?

На никого не се харесва да плаща такси на банката и да си внася парите първо във фирмената сметка и после на физическо лице - получател на доход от дивидент, но се налага...та не всичко ни е удобно.  :smile1: Ако Вие като ФЛ имате да получавате дивиденти ще искате ли някой да Ви ги преведе на Вашето ЕТ ? Ами то и ЕТ-то трябва да си ги даде на ФЛ, а то пък да ги внесе. Изобщо това някак не решава въпроса.
Какво става ако съм поръчал стока онлайн с фактура за ЮЛ, но съм платил с личната си карта ?

Нищо особено - плащате задължение на ЮЛ и счетоводно то възстановява парите Ви след представяне на документа за плащане.

 Какво става с тази имоти?

Може да е дошло време да ги продадат...и имоти няма.


 Каква е процедурата да мога да ги осчетоводя

Описана е в чл.75 ЗКПО.
КТ
Чл. 155. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 1992 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 52 от 2004 г., в сила от 01.08.2004 г.) Всеки работник или служител има право на платен годишен отпуск.
(2) (Нова - ДВ, бр. 52 от 2004 г., в сила от 01.08.2004 г., изм. - ДВ, бр. 107 от 2020 г.) При постъпване на работа за първи път работникът или служителят може да
ползва платения си годишен отпуск, когато придобие най-малко 4 месеца
трудов стаж.

Можете да ползвате полагаемия платен отпуск за календарната година,когато поискате стига работодателят да разреши. Няма такова ограничение да се дава само пропорционалната част до съответния месец.

Има различни варианти - лично ползване, социални разходи, задължителна храна по КТ, непризнати разходи за данъчни цели...
(9) Алинея 8 не се прилага за лицата, които са осигурени на основание чл. 4, ал. 1
от КСО за пълен месец върху максималния месечен размер на осигурителния доход и
са:

Какви ограничения налагат всъщност тези членове? И какво е непазарното,ако тези доходи са наистина платени и данъкът удържан в пълно съответствие с изискванията на закона?
Счита ли се това за скрито разпределение на печалбата ?

Не,това е грамотно използване на закона за намаляване на данъците.
Какъв е варианта да не плащам осигуровки(или част от тях) в моята фирма и тя да продължи дейност?

Би могло , ако не работи непрекъснато, а "от време на време" . И най - вече си потърсете счетоводител за по-задълбочена консултация.
Така че се зачудих дали пък не изпускам нещо и наистина да може да е управител  и с ТД в дружеството си, ако може да споделите мнение.

https://kik-info.com/forum/index.php?topic=34018.0
С код корекция 1 така ли? А данните да бъдат същите като във вече подадените две предходни.

Точно така !

 А какво ще се получи, няма ли да има трета декларация и съвсем да се натрупат?

Да, ще има естествено трета.  :smile1: Няма "съвсем" да се натрупат - просто ще се коригират и ще стане, каквото трябва.

И трябва да се маркира v Няма основание за подаване на Декларация обр. № 6 - не се прилага чл.2, ал.4 от наредба Н-13, нали?

Да.
И двете са верни, дублирана е. До сега не ми се е случвало.

Декларациите се натрупват и задължението е удвоено. Пак ще Ви посъветвам същото като по-горе. :smile1:
Здравейте, за дублина декларация 1 за СОЛ само с код 3 ли се заличава?

Защо просто не подадете правилната Д1 с код корекция и верните данни ? Това ще оправи нещата. :smile1:
 Трябва ли ми касов апарат за плащане в брой, след като не продавам (собствената непреработена селскостопанска продукция) от търговски обект?

Според мене не, но все пак защо не се допитате до сервизните фирми за поддръжка на касовите апарати ? Те са компетентни точно по тези въпроси и може да приемете тяхното аргументирано мнение.
Иначе аз също съм привърженик на идеята на Novavest .
Не ви ли е по лесно просто да си вземете касов апарат, вместо да се занимавате с фактури и пко?

Да си купите касов апарат не е като да си купите влак все пак. А и с него се избягва една по-усложнена административна работа, която в случая ще извършвате Вие и то при наличието на алтернатива. Понякога разходът за нещо надхвърля като облекчение ползите от спестяването на същото това нещо.
Искрено не съветвам, че тези, които са ви направили услугата, ще се видят в чудо.

Подкрепям.
Неподаването на различни декларации и отчети винаги е съпроводено със санкции. Намерете си счетоводител, защото не бихте се справили с цялата информация и изисквания за подаване дори на нулевите отчети - глобите биха надвишили икономиите на средства. Минимум ще получите подробна информация къде, какво и кога - не става по форумите, това са вече съвсем конкретни неща. И най-важното - преценката какво има да се подава ще направи човек като прегледа наличните ви документи, колкото и малко да са.