С Писмо на НАП от 06.02.2018 има промяна на срока за корекция на обр.6 . Прикачвам писмото по-долу.

" От 01.01.2018 г. срокът, в който може да бъде коригирана подадена от посочените лица декларация обр.№6 за дължими осигурителни вноски е до края на втория месец считано след месеца на възникване на задължението за подаване на декларацията. "

Вижте Пример 1.
Аз разбирам изискването за Р 45 като условие за това да Ви издадат U 1.
Само да попитам - собственикът самоосигурява ли се ?
Може да потърсите в НСС1 / или друг / определението за актив.
 на "първо четене" - се подразбират дълготрайните активи.

Е, как на първо четене да се подразбират ДА - напротив - на първо четене се разбират всички активи, доколкото не е диференциран обхвата.
Здравейте,
ако аз съм в тази ситуация - имам електронен подпис , който е издаден на фирма / ЕООД / и фирмата не извършва дейност не бих го ползвала . Иначе за моженето - може.  :smile1:
по телефона на НАП ми отговориха, че на място органът ще прецени дали да състави акт или глоба  :blink:
нещо ме притеснява

По принцип имате подадена - просто я коригирате и няма за какво да Ви глобяват. Ако все пак се притеснявате - увеличете задължението си за второ тримесечие , ако имате деклариран данък в по-малък размер за първо.
Най-добре отидете на място и си подайте коригираща декларация чл. 55 за първо тримесечие.Няма глоба за това. :smile1:
Не аз съм работник директора ме притиска да подпиша протокола. Каза че няма да ми преведат парите за Юни и Юли.

Правилно разбрахме, че сте работник - репликите не бяха към Вас самия, а  към обяснението на работодателя Ви. Лошото е, че ще Ви изнудят да подпишете, за да си вземете парите - иначе казаното от работодателя е голяма глупост.
Здравейте  работя на ГД и днес ме карат да подпиша протокол, че трябва да връщам пари тъй като фирмата с която имат договор не била регистрирана по ДДС и били ми плащали повече.

Толкова подходящ ник имате за случая, че не може да бъде по-подходящ от това.
Тя е нулева,ама ако камионът е включен в лиценза.

Е, не - ставката по никакъв начин не зависи според мене от лиценза.
Ужас,лошото е ,че издадох вече фактура.

Всъщност фактурата си е съвсем редовно издадена - транспорта сте го извършили реално макар и без лиценз.  :smile1:
Ако трябва да се придържаме към законосъобразността в случая с този камион не може да извършвате товарни превози без лиценз. Неразделна част от лиценза е списъкът на колите, с които може да става това.
 Който иска да се развива професионално, да се яви на изпити. Който не иска, да е свободен да членува, където му харесва.

Искате да кажете , че който не се явява на изпити няма да се развива професионално ли ????? И как ще се реализира тази "забрана" ?